fredag 30. mars 2012

Litt trist

Hei bloggen,det er vanskelig for meg å takle at bestevenninnen min skal flytte. Hun heter Silje og hun skal allerede flytte på søndagen som kommer. Hennes siste skoledag var idag. Jeg vil liksom ikke vise alle at jeg er lei meg, for de kommer sikkert ikke til å skjønne hvorfor jeg er det. Det er veldig vanskelig for meg, men jeg tror ingen skjønner at det er vanskelig. Jeg har vært i denne situasjonen før, med bestevenninnen min Kristin, hun flyttet til Askim, og vi har begynt å miste kontakten. Jeg er veldig redd for at dette skal ødelegge vennskapet mellom meg og Silje. Jeg har gruet meg skikkelig til denne dagen. Men jeg vil prøve å være positiv for Siljes skyld. Istedet for å gråte, så kan jeg prøve å støtte henne så mye jeg klarer. Da tenker hun kanskje ikke så mye på at hun skal flytte snart. Jeg håper hun bare trives der hun skal bo, og at hun får seg noen nye venner. Det som egentlig betyr mest for meg er at hun trives. Men håper forsatt at vi holder kontakten, fordi da behøver ikke dette vennskapet å bli ødelagt som Kristin og meg. Jeg er veldig glad i Silje. Jeg er glad i alle som bryr seg om meg. Jeg elsker vennene mine skikkelig mye. Å jeg må bare ta vare på de jeg har igjen. Man behøver ikke ha 1000 venner heller, det er nesten nok med 4-5.


-spokelseshuset


Har du vært i denne situasjonen før?

1 kommentar:

Unknown sa...

Do you realize there's a 12 word phrase you can say to your crush... that will induce intense emotions of love and impulsive attractiveness to you deep within his heart?

Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, idolize and look after you with all his heart...

12 Words Who Fuel A Man's Love Instinct

This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him try harder than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

As a matter of fact, triggering this powerful instinct is absolutely essential to having the best ever relationship with your man that as soon as you send your man a "Secret Signal"...

...You will soon notice him open his heart and soul for you in a way he haven't experienced before and he will perceive you as the one and only woman in the world who has ever truly understood him.