tirsdag 7. juni 2011

langendrag

hei vi har jo vært på leirskole:) egentlig var det ganske gøy men jeg og Arzu ( en god vennine av meg ) fikk straff fordi vi kom forsent på morgenstellet to dager på rad:/ men vi måtte bare koste hele trappen ned til nedeetarsje... og ved gangen oppe.. det var egentlig helt unødvendig og gjøre det.. for noen minutter senere så.. da kan du gjette! var det kjempe møkkete igjen.. jeg tror bare straffen var en smakebit på at man ikke burde komme forsent hele tiden-.- så pass på tiden! men ellers var det gøy..:) vi gikk på ski Silje venninen min skadet seg og Arzu hang langt bak etter oss andre så de ble hentet med snøscuter.. jeg syns det var kjempe urettferdig!:( ville også sitte på med dem.. men jeg gikk på ski helt tilbake til langedrag:) og det var langt men en skikkelig fin opplevelse:) jeg greide det og var fornøyd.. det var en bratt bakke som vi skullee gå på ski ned over og oppover det var ganske gøy akkurat den bakken også når vi skulle hjem fra skituren så falt jeg nesten hele tiden.. men så falt Katrine læreren vår i grøfta ved steinene og hun ble sinna assa! virkelig sinna.. hun bannet og sa med en litt sur og opphisset stemme: det var sånn Anette en annen lærer som vi har skadet seg.. og hun hadde brekket bene eller ryggen er litt usikker.. men hun behøvde ikke banne rett foran meg da..fordi hun er egentlig ganske snill men veldig streng egentlig.. jeg vil ikke baksnakke.. men hun behøvde bare ikke å banne ..hun skadet seg ikke tror jeg.. hun kunne sakt ups det var ikke bra eller noe eller svarte bananer det er iværtfall ikke å banne:) men jeg opplevde mere det er så mye jeg opplevde at jeg ikke greier og skrive alt..:) men du kan jo søke på bilder på google og se bilder av langendrag og de forskjellige dyra.. og se den fantastiske opplevelsen med mange dyr fjøssstell melking av gjeiter ridd på hester og bare kost oss:) jeg kommer virkelig ikke til og glemme denne opplevelsen!:)

takk for meg:)

- spokelseshuset

Ingen kommentarer: