tirsdag 7. juni 2011

kanotur

hei det er en dag til vi ( 7.trinnet på bjørligen skole skal på kano overnatting;)) gleder meg sykt:D vi skal møte opp på skolen kl.09.45 og jeg har pakket og har alt klappet og klart;) vi skal padle med kanoer fra Vaskeberget i Rygge:) gleder meg imari mye:) jeg tror jeg vil sove med mine bestevenner Arzu og Silje:) men vi bestemmer ikke:( håper jeg og de sover sammen:) og padler sammen og kjører bil sammen:) kan sefølgelig være sammen med andre også men dere er mine bestevenner:)jeg er litt urolig og spent:) etter vi har gjort dette så har vi fri, på torsdag så kommer vi hjem og har fri resten av dagen fra skolen:) så har vi fri på fredag og mandag:) så blir det grease øving og rydding og rydding og mye kos:) så skal vi få vite klassene våre til høsten:) da går vi på ungdomskolen:) takk for noen fine år klassen min:) så glad i dere:)

- spokelseshuset

Ingen kommentarer: