lørdag 5. februar 2011

Verdens StørsteTwilight Fan!!

Hei! jeg elsker twilight!!
Det er så kult!.
jeg fikk 2 bøker av mamma og pappa til bursdagen min,
de heter: formørkelsen og under en ny måne (eclipse)
jeg ønsker meg den nyeste ved dagry
( breaking dawn) og den første(evighetens kyss). jeg har 2 av 3 av twilight filmene,
det er twilight(evighetens kyss) og eclipse(under en ny måne).
den nye filmen Breaking dawn kommer på premiere på kino den 18.november 2011.
jeeeeg skal seee den!!
Den handler om at Bella og Edward gifter seg og skal på bryllupreise og når de er på bryllupsreisen så ligger de sammen, noen uker etter det så merker Bella plutselig at hun er gravid, så skynder de seg hjem.
Når Bella skal føde baby så holder hun på å dø fordi babyen inni henne er så sterk, så må Edward forvandle henne til en vampyr, det er takke være det at hun føder en velykket liten søt datter som hun kaller Renesmee. Hun har krøller og er halvt menneske og halvt Vampyr. Hun kan både drikke dyre blod og spise menneskemat. voltori-klanen tror at renesmee er et monster, og at hun er udødelig, men det er hun ikke. Jacob kan man si hater Bella fordi hun er vampyr og Jacob er varulv og at varulver og vampyrer er gamle fiender. Men Jacob hater ikke Bella. Han elsker henne forsatt litt, men han blir god venn med ungen til Bella, Renesmee. Bella lar Jacob ta seg av ungen sin. Det er tre deler i breaking dawn. del en kommer i 2011, del to kommer i 2012 og den siste kommer i 2013. Så er hele eventyret ut.. De lever lykkelige alle sine Vampyrdager.

Ingen kommentarer: