lørdag 12. februar 2011

7 flotte år på barneskolen, så er det slutt!!

Hei, fra jeg begynte i 1. klasse, har jeg hatt 7 flotte år:) jeg vil takke alle lærerne jeg har hatt og jeg vil takke også takke klassen min for 7 fantastiske år! jeg syns selv aat jeg har fått opplevet mye på barneskolen og jeg vet jo selv at ikke reisen er over. Jeg syns selv at jeg hadde det litt vanskelig når min aller beste vennine flyttet fra meg:( Kristin, det skjeddde i 1. klasse og de første årene på skolen har vært ensomme, jeg var mye alene i frimenuttene fordi jeg rett og slett ikke ville være med de andre i klassen min. I 2. klasse var det også litt ensomme år for meg. Men selv forstår jeg og kristin at både jeg og Kristin har gått litt vidrere i livene våre. Jeg savner jo henne skikkelig.

Ingen kommentarer: