søndag 8. januar 2012

Mine meninger om twilight:

Hei, jeg tenkte jeg kunne skrive litt om twilight-sagaen. Det umuligste jeg noen gang ville prøvd å gjøre var å slutte å like twilight. Twilight er en del av livet mitt. Jeg bare elsker det så høyt! vist noen ikke liker twilight så kan dem holde det for seg selv. Men jeg er enig i at det kan bli litt for mye av en ting !jeg greier bare ikke å ikke snakke om det. Jeg vil alltid elske twilight i mitt liv. Kanskje ikke så mye som jeg gjør nå da. Det er virkelig min greie. Vist noen syns det blir litt for mye så kan jeg være enig i det, men jeg greier ikke å la vær! beklager så mye! jeg kan godt prøve men jeg greier ikke. Men jeg kjenner jo andre twilight-fans da, vennene mine foreksempel. Og de snakker ikke bare om twilight. Noen ganger snakker de aldri om det sammen med meg. Jeg tar til og med twilight så bokstavelig som mulig! Å konsekvensene med det er at jeg begynner å tro på vampyrer. Kanskje andre syns det er barnslig å teit. Jeg vet ikke hva andre syns om twilight. dere kan godt si deres meninger om ting men jeg vil ikke lese at noen syns jeg er teit å barsnlig bare jeg elsker twilight. Da blir jeg litt lei meg.

Hva liker dere å lese?


-spokelseshuset

Ingen kommentarer: