fredag 26. august 2011

Jeg har Planer til fremtiden !



1: jeg HAR TENKT til å bli en isbader, men mange sier at man ikke kan leve av å være isbader, så da får det være hobbyen min da:D

2: EN ELLER ANNEN GANG SKAL JEG MØTE ROBERT PATTINSON, KRISTEN STEWART, ASHELY GREENE, RIKKI REED, KELLAN LUTZ, STEPHENIE MEYER, TAYLER LAUTNER.

3: jeg har mange drømmer, å her er noen: 1: en eller annen gang før jeg dør skal jeg møte robert pattinson å alle de andre twilight stjernene så skal vi ha piknik å sykle sammen !!!! å vi skal ha fri fra skolen kjempe lenge :D håper det går i oppfyllelse..
2: jeg HAR SÅ LYST til å se breaking dawn part 1. og 2. på premiere på Coluseum ( helst )jeg har flere men det er så mange at jeg ikke kan si alle..

4: jeg skal få meg en stor villa !!!!

5: jeg vil ikke si alle mine planer til jeg blir gammel, voksen så jeg sparer noen til senere:D snakkes !! <3

-Spokelseshuset

Ingen kommentarer: