torsdag 7. oktober 2010

Mitt Liv

My life:
Jeg heter jenny og er 12 år. Kan være litt rar noen ganger, det meste jeg prøver på er og være morsom. Stor opplevelse for meg: 2.mars 2010 presis
kl.08:00 skjedde det!! Jeg Fikk Regulering!! Spennende.. Ekkelt og litt kul opplevelse. Jeg bestemte meg for og gå på skolen etterpå:D jeg husker at Katharina, Læreren min alltid sa: Gjør det ikke vondt jenny?? og jeg sa Nei..Litt verk i tennene men fysj og æsj! Jeg overlevde!! Eller....xD jeg fortalte hele frimenutte, den dagen til venninninene mine Arzu oFjern formatering fra utvalgetg Silje om hva tannlegen gjorde og med meg.xD. Jeg har lysebrunt hår og hull i øra.. egentlig ikke lyse brunt lenger, nå mere mørkere.. Jeg har bursdag den 31.januar. Jeg pleier og ha spøkelsesbursdag . Alle vennene mine liker det. Forige gang jeg hadde bursdag, hadde jeg klovne bursdag. Da husker jeg at En venn av meg ikke kunne komme og det var hedvig, siden hun hun var redd for klovner. xD Mamma malte en klovn på vindusdøra i stua. Jeg har en bestis i Askim, hun heter kristin og er 11år. Hun blir snarest 12... hun flytta i 2. klasse:( jeg savner henne veldig... Øsnker hun kunne komme tilbake.. men nei >:( Jeg vil flytte til henne og henne meg.. Men nei da:( Jeg har en storebror som heter Jonas, Ungdom. En lillebror. meg jenny:). Og en mor og far. mamma er alergisk mot mange dyr så vi har ikke så mange dyr, det eneste vi har er fisker, ganske moro egentlig.Jeg ønsker meg veldig en lillesøster..Delsu er en av mine bestevenner her azza. Hun bor bare en vei nedfor meg:) Hade dette var litt om mitt liv:DHade!!